Če se nam na kokainu na prvi pogled zdi, da se samozavestno in fokusirano sprehajamo po lokalu in imamo vse pod nadzorom to gotovo ne velja za upravljanje z vozili. Pri vožnji pod vplivom drog se moramo zavedati odgovornosti, ki jo imamo za svojo varnost, varnost sopotnikov in varnost drugih udeležencev v prometu. Čeprav kokain pohitri naše aktivnosti in lahko povzroči občutek povečane pozornosti to ne velja za vožnjo pod njegovim vplivom. Pri vožnji moramo biti pozorni na več stvari hkrati, kokain pa lahko včasih zamegli vid, zmanjša pozornost in sposobnost da trezno in ustrezno odreagiramo.
Zakonske posledice vožnje pod vplivom kokaina ureja Zakon o pravilih cestnega prometa.

Na kokainu preveč zaupamo svojim vozniškim sposobnostim, naše dejansko znanje pa ne sledi tem občutkom. Zaradi povečane samozavesti lahko vozimo bolj tvegano in agresivno kot bi sicer. Rok učinkovanja kokaina je kratek, kar pomeni da lahko po neprespani noči v avtu nenadoma postaneš zelo zaspan in utrujen. V primeru da si popil velike količine alkohola pa alkohol »udari« nazaj in ponovno se vrne opitost, ki jo je pred tem »nadzoroval« kokain.

Še nekaj preprostih pravil, ki jih je dobro preučiti preden se usedete za volan:

– Ne vozi ničesar, kadar si pil alkohol. Alkohol zmanjša reakcijski čas in zmanjša motorične funkcije.

– Ne vozi pod vplivom ketamina, GHB-ja, LSD-ja, gobic, ekstazija, spida ali drugih močnih psihoaktivnih drog. Tudi, če si se že spustil in misliš, da greš lahko za volan lahko droge še vedno učinkujejo in spremenijo tvoje vozniške sposobnosti.

– Kokain, ekstazi in spid za volanom so lahko nevarni, čeprav se po njih počutiš bolj pozoren. Po delovanju oziroma spuščanju nastopi utrujenost. Bolje je, če se pred vožnjo naspiš in se za volan usedeš šele naslednji dan.

– Ne vozi, če si preveč utrujen ali zaspan in če razmišljaš samo še o svoji postelji in o tem, kako bi prišel domov. V takem stanju je vožnja lahko nevarna.